Реліз Metro: Exodus відбувся 15 лютого на ПК, PS4, Xbox One. І незважаючи на скандал, що був пов’язаний з ексклюзивним переїздом на один рік до Epic Games Store, гра стартувала чудово. Вона очолила британський ігровий чарт і посіла другу сходинку, поступившись першим місцем ще одній новинці тижня – Far Cry® New Dawn. Для 4А Game – це справжній успіх, адже потрапити до десятки сюжетно-орієнтованого проекту на одну особу та на рівних змагатись з високо бюджетними монстрами ігрової індустрії (FIFA 19, Red Dead Redemption 2, Forza Horizon 6) – вже досягнення.

Що ж до самої гри, то в цілому продукт схвально прийняли гравці та преса. На Metacritic гра отримала 84 бали. У грі чудова атмосфера, саундтрек, пасажири зі своєю особистою історією,  відкритий світ, але загальне враження псує технічна сторона, німий головний герой та застаріла анімація для 2019 року.

PlayGround 10/10 – «Антиутопія, яку ми заслуговуємо. Додати більше нічого. Гра на сто відсотків заслуговує уваги кожного фана серії та любителя відеоігор.»

Ausgamers 95/100 – «Metro Exodus, без сумніву фантастичний за сюжетом шутер. Фан отриманий від гри на всі сто відповідає амбіціям проекту та пропонує гравцю одночасно виклик і здивування, в рівній мірі. У сьогоднішніх ігрових реаліях – це диво.»

The Games Machine 93/100 – «Технічна сторона та деякі нововведення не ідеальні, але в цілому ми отримали кращий сюжет останніх років. Гра створена з любов’ю, дає більше свободи ніж попередні ігри серії, бере оповіданням історії та приковує до монітора візуальною частиною.»

Stopgame 8/10 – «Metro: Exodus краща частина серії. В ній є все, що потрібно сучасному проекту: атмосфера, відкритий світ, чудова візуальна частина, пригоди, вибір якій змушує думати та справжнісінька драма.»

GameSpot 80/100 – «Метро розширює горизонти серії, але втрачає частину себе, свою унікальність підземного життя. Натомість дає нам захопливі зустрічі, купу пригод та команду, з якою ви готові вирушити хоч на край світу.»

Gamer.no 70/100 – «Metro Exodus красива, темна та приваблива гра. Але більшість ігрових механік набагато краще вписуються в підземне метро, ніж на поверхні відкритого світу.»

Від себе. Гра не ідеальна, не революція в жанрі та з майже відкритим світом, але вона чудово дарує незабутню подорож з коктейлю: пригод, жаху, відчаю, вибору та калейдоскопом драматичних моментів, з чудовим музичним супроводом від Олексія Омельчука. Серія як і 4А Game рухаються вперед, а очікування фанатів п’ять років — було вартим.